سوهان برقی خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

سوهان برقی خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

در این مطلب می خوام از ویژگی های یک سوهان برقی خوب براتون بگم و اینکه موارد مهمی که قبل از تهیه سوهان برقی که حتما باید از ان مطلع باشید . تا بتونید یک سوهان برقی خوب خریداری کنید .با ادامه ین مطلب با ما همراه باشید .

توجه : برای خرید سوهان برقی باکیفیت اینجا کلیک کنید .

سوهان برقی خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

نکات مهم در باره سوهان برقی :

1 . سرعت دستگاه یعنی تعداد دور در هر دقیقه , یعنی دور سوهان برقی چند هزار در دقیقه می چرخه . سرعت دستگاه یا ( rpm) که مخفف شده ( revolution per minute ) است . به عنوان مثال اگر دور سوهان برقی من 35 هزار باشه باید در یک دقیقه 35 هزار دور بچرخه . اصولا تکنسین های حرفه ای لاین ناخن دور دستگاه را بین 8000 هزار تا 20000 هزار می زنند . یعنی در قسمت متوسط دور دستگاه کار می کنند .

2 . کار در محدوده متوسط ظرفیت rpm ما یعنی 8000 تا 20000 هزار باعث بالا رفتن طول عمر دستگاه می شود . و در طول عمر مفید دستگاه بسیار تاثیر گذار است .

3 . مسئله مهم دیگه قدرت واقعی دستگاه یا ترک ( torque power ) دستگاه است . این به معنای توانایی ادامه چرخش سوهان وقتی که روی سطحی فشار وارد می کند یا موادی را ریموو می کند و شما فشار وارد می کنید به دستگاه ترک ( torque) دستگاه شما این توانایی را داشته باشد که بتواند این فشار را کنترل کند .

اگر که ترک دستگاه شما بالا باشه یعنی اینکه قدرت دستگاه بالاست و شما می توانید دور موتور پایین به عنوان مثال 8000 تا 12000 هزار تا 15000 هزار هم به نتیجه مطلوب برسید .اگر که ترک دستگاه شما پایین باشد برای اینکه به نتیجه مطلوب برسید مجبور هستید که دور سوهانتون تا اخر زیاد کنید که این اتفاق باعث می شود که دستگاه داغ کند و به مرور عمر دستگاه شما کوتاه شود .

توجه : اشنایی با پودر های کاشت ناخن ( کلیک کنید )

4 . نکته مهم :

تولرنس ( tolerance) دستگاه است . تولرانس منظور محفظه شینک هندپیس شماست دقیقا قستمی که قراره سر سوهان در ان فیکس شود . تولرانس کارش فیکس کردن سر سوهان روی بدنه و هندپیس دستگاهه و باعث می شود که سر سوهان تکان نخوره و لق نزند .  اگر که شما برای اینکه مطمئن باشید سوهانی که تهیه کردید استاندارد است باید زمانی که سر سوهان را درون شینک می زارید سر سوهان لق نزنه و بیش از حد داخل نره یا خیلی بیرون نمونه این می تونه سوهان استانداردی باشه .

5 . مسئله دیگه خود هند پیس است که به دو دسته ارایشی و لابراتواری تقسیم می شوند . دسته های ارایشی معمولا بین 140 تا 170 کیلوگرم وزن دارند و دسته های لابراتواری وزن هندپیس خیلی بیشتر است . زمانی که شما با هندپیس کار می کنید باعث میشود که به دست مچ و گردن شما فشار زیادی وارد شود .

6 . فروارد و ریورس دستگاه (f/r ) یا همون اصطلاح عادی چپ گرد یا راست گرد است . حتما دستگاهی را تهیه کنید که این اپشن را داشته باشد زیرا گزینه بسیار مناسبی هست برای افراد چپ دست و حتی گزینه مهم تری برای اجرای مانیکور اصولی می باشد.

7 . شیار های روی هندپیس دستگاه باید مراقب باشید که پودر داخل این شیارها نرود و حتما جایی بگذارید , که هنگام کار کردن پودر روی ان نشینه و همیشه سعی کنید که دستگاه را تمیز کنید .

اینستاگرام ما را دنبال کنید!

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *