تفاوت بین دستگاه یووی(uv) و ال ای دی (led) در چیست ؟

با مطالعه این مطلب تفاوت بین دستگاه یووی و ال ای دی و نکات مهم در مورد این دستگاه ها را خواهید فهمید و این مطلب به شما کمک می کند که بتوانید دستگاه مناسب و بهتری را خریداری کنید .

فرق بین دستگاه uv و led :

بیشتر بخوانید : فرق بین تاپ شاین و تاپ کت را اینجا بخوانید 

1 . دستگاه uv :

اولین دستگاهی که وارد بازار شد دستگاه هایی بزرگ با لامپ های یو وی که طول عمر پایینی معادل 500 ساعت دارند . لامپهای یو وی قابلیت خشک کردن هر نوع ژلی را دارند . اما ایراد بزرگ این دستگاه این است که برای خشک کردن ژل زمان زیادی معادل 3-2 دقیقه به زمان نیاز دارند .

2. دستگاه led :

این دستگاه ها با طول عمر بالایی که دراند معادل 50000 ساعت هستند . بسیار سریع در مدت زمان 60 ثانیه ژل را خشک می کنند . تنها عیب این دستگاه این است که قادر به خشک کردن هر نوع ژلی نیست .

دستگاه یو وی ال ای دی :

به تازگی دستگاهی وارد بازار شده است به نام دستگاه ( یو وی , ال ای دی ) که از لامپ های ترکیبی استفاده شده است . طول عمر این لامپ ها 50000 ساعت بوده و طول عمر بالایی دارند و قادر به خشک کردن هر نوع ژل با هر مارکی هستند . زمان خشک کردن ژل ها بسته به قدرت دستگاه بین 30 تا 60 ثانیه می باشد .

توجه : برای خرید دستگاه (یو وی و ال ای دی) با کیفیت اینجا کلیک کنید 

نکته :

برای خرید دستگاه باید به نوع چیدمان لامپها توجه داشته باشید . دقت کنید هر چقدر قدرت و تعداد لامپ های به کار رفته بالاتر باشد و چیدمان مناسب تری داشته باشد این دستگاه می تواند ایده ال باشد . و در یک مرحله زل را خشک کند .

اینستاگرام ما را دنبال کنید!

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *