اموزش اصولی ژل پولیش ناخن طبیعی

ژل پولیش که اکثرا به اشتباه ژلیش می نامند روشی است که بر روی ناخن طبیعی انجام می شود  و هیچ نیازی به استفاده از پودر و لیکویید ندارد . ژل پولیش با استفاده از لاک ژل روی ناخن طبیعی کار می شود . لاک ژل با لاک معمولی بسیار متفاوت است و به اسانی نمی توان مثل لاک معمولی از ان استفاده کرد . تفاوت دیگر لاک زل با لاک این است که در معرض هوا خشک نمی شود و برای خشک کردن ان از دستگاه uvو  led استفاده می شود .

بیشتر بخوانید : چرا لاک ژل از لبه ازاد ناخن جدا می شود .

ابزار مورد نیاز برای انجام ژل پولیش :
  1. پوشر
  2. نیپر
  3. سوهان دستی
  4. ضد قارچ
  5. سر سوهان شنی مانیکور
  6. پرایمر
  7. لاک ژل به رنگ دلخواه
  8. بیس کات
  9. تاپ کات
  10. کلینزر

توجه : برای خرید محصولات بینظیر nbi اینجا کلیک کنید .

مراحل انجام ژل پولیش :
  1. ابتدا با پوشر ( عقب زن ) کوتیکول های اطرا ف ناخن را عقب می زنیم . سپس با سر سوهان شنی اشکی کوتیکول ها را به ارامی به طرف بالا حالت می دهیم . در هنگام سوهان کشی کوتیکول باید فشار دست کنترل شده باشد و به هیچ عنوان سر سوهان را روی ناخن فشار نمی دهیم . زیرا این کار باعث اسیب دیدن سطح ناخن می شود و پراپیل به وجود می اورد که این امر باعث بروز مشکلات جدی بر روی ناخن می شود .
  2. سپس با نیپر کوتیکول ها را جدا می کنیم . این کار را به ارامی و با احتیاط انجام شود تا باعث ضخم شدن پوست دست مشتری نشود .
  3. با استفاده از سوهان دستی با درجه نرم ان براقیت سطح ناخن را می گیریم . توجه داشته باشید سوهان کشی بیش از اندازه باعث اسیب دیدن ناخن می شود و ناخن راضعیف می کند . پس به اندازه ای که چربی ناخن گرفته شود سوهان بکشید .
  4. بعد از زیر سازی ناخن ابتدا ضد قارچ و بعد پرایمر می زنیم . برای زدن پرایمر باید دقت کنید که به اطراف ناخن برخورد نکنه و فقط روی سطح ناخن می زنیم .
  5. بیس ژل را روی کل سطح ناخن می زنیم و سر ناخن را می بندیم . به مدت 60 ثانیه توی دستگاه خشک می کنیم .
  6. در این رحله لاک ژل مورد نظر را روی ناخن می زنیم . دقت کنید که لایه ای که روی ناخن می زنید باید بسیار نازک باشد . پس از زدن لاک ژل درون دستگاه به مدت 60 ثانیه خشک می کنیم . نکته : برای اینکه لاک زل شما به رنگ و غلضت دلخواه برسید بایدچند مرتبه روی ناخن زده شود .
  7. بعد از خشک شدن لاک ژل برای اینکه به غلظت دلخواه برسد یک مرتبه دیگر با لایه بسیار نازک لاک ژل را تکرار می کنیم و درون دستگاه به مدت 60 ثانیه خشک می کنیم .
  8. در پایان یک لایه تاپ کات روی سطح کل ناخن می زنیم . درون دستگاه به مدت 60 ثانیه خشک می کنیم . دقت کنید بعد از هر بار زدن لاک ژل و تاپ کات حتما سر ناخن را ببندید تا لاک ژل از لبه ازاد ناخن جدا  نشود.
  9. با استفاده از پد و کلینزر نوچی لاک ژل را می گیریم .( خرید کلینزر نیل پرفکت )

 

 

اینستاگرام ما را دنبال کنید!

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *