اشتباهات رایجی که در مانیکور روسی صورت می گیرد

این مطلب را اختصاص دادیم برای عزیزانی که در مانیکور روسی دچار مشکل می شوند . در ادامه به اینکه چرا وقتی ناخن به وقت ترمیم که می رسد قسمت ریشه فرورفته و گود می شود می پردازیم  . با نازناخن همراه باشید .

بیشتر بخوانیم : 10 روش عالی برای جذب مشتری را اینجا بخوانید .

اشتباهات رایج در هنگام مانیکور کردن :
  1. اولین و مهمترین اشتباه در مانیکور جایگاه مانیکور ریشه است . زمانی که کوتیکول را به سمت عقب هول میدید اگر زاویه سر سوهان را اشتباه بگیرید و یا فشار زیادی را روی صدف ناخن متحمل شوید  باعث گود افتادن صدف ناخن بعد از گذشت سه یا چهار هفته می شود .
  2. اگر با سر سوهان های نوک تیز استفاده می کنید . مثل سر سوهان کاجی نوک تیز بهتر است که توی نقاط رشد به جای سر سرسوهان از بدنه سر سوهان استفاده کنید . زیرا زاویه اشتباه در سوهان کشی ممکن است که باعث به وجود امدن باله ها در قسمت سینوس ناخن شود .
  3. عقب زدن کوتیکول زیر ریشه است که یکی از دلایل بسیار مهم در مانیکور می باشد . زمانی که یک مرتبه کوتیکول ها را عقب زدیم باید با سر سوهان کوتیکول رابه ارامی به طرف بالا هدایت می کنیم . این کار باعث می شود که اگر زیر کوتیکول پوست مرده باشد نمایان شود و براحتی بتوانیم انها را با سر سوهان از روی ناخن پاک کنیم . و همچنین می توانید به راحتی کوتیکول ها را با استفاده از قیچی یا نیپر تریم را انجام بدید .
  4. اگر نمی توانید با قیچی یا نیپر تریم را انجام بدید می توانید با سر سوهان مناسب این کار ار انجام دهید .
  5. مورد بعدی نحوه تریم کردن کوتیکول است . اگر شما با سر سوهان یک بار دو بار یا حتی سه بار روی کوتیکول کشیدید و ان نتیجه دلخواه را ندید حتما یک جای کار مشکل دارد . دلیلش می تواند سر سوهان اشتباه و یا سرعت نا مناسب دستگاه و یا فشار دست کم باعث بروز این مشکل می شود .
  6. اگر سر سوهان اشتباه استفاده کنید باعث زخم شدن پوست اطراف ناخن می شود . اگر سرسوهان مناسبی انتخاب کنید با یک یا دوبار کشیدن کوتیکول به راحتی جدا می شود .
  7. اشتباه بعدی اینه که قبل از تمیز کردن صدف ناخن نمی توان تریم کرد . برای تریم کردن حتما باید خط سفیدتون مشخص باشد . این تنها راه تریم کردن درست کوتیکول است .
  8. اوور فایل کردن سایدوال از اشتباهات دیگر است . که منجر به بجود امدن باله در نقطه رشد می شود و باعث شکسته شدن ناخن در قسمت استرس پوینت می شود . و منجر به شکستن لاکژل در لبه ازاد ناخن می شود .
  9. مورد بعدی انتخاب سر سوهان های با کیفیت است که تاثیر بسیار زیادی روی کار و کیفت کار شما دارد .

 

اینستاگرام ما را دنبال کنید!

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *