ضخامت استاندارد ناخن کاشت چقدر است

دوستان خیلی زیادی در مورد ضخامت ناخن های کاشت شده سوال می پرسند . که ایا اهمیتی دارد که ضخامت ناخن چقدر باشد . و یا کاملا سلیقه ای هست . نازناخن این مطلب را در مورد ضخامت ناخن کاشت اختصاص داده است تا به سوال شما عزیزان پاسخ داده باشد .

بیشتر بخونید : با این روش ساده عکس های حرفه ای بگیرید .

ضخامت ناخن کاشت چقدر باید باشد؟

دوستان برای مشتری شما علاوه بر دوام زیبا بودن کاشت هم بسیار مهم است . عدم رعایت ضخامت صحیح ناخن کاشت ممکن است که کاشت شما را خراب کند . زمانی که می خواهید کاشت مربع , استلیتو یا الموند داشته باشید ضخامت لبه ازاد فرقی ندارد . و به صورت استاندارد ضخامت لبه ازاد باید اندازه لبه یک کارت اعتباری باشد .

وقتی بار مواد روی ضخامت لبه ازاد زیاد باشد نه تنها باعث افزایش فشار روی لبه ازاد ناخن می شود . و با کوچکترین ضربه ای باعث شکسته شدن ناخن از قسمت استرس پوینت می شود . تنها نقطه ای که بیشترین بار مواد باید روی ان باشد قسمت ایپکس می باشد .

رعایت کردن تمام موارد به صورت صحیح ائم از فیت کردن صحیح تیپ و استفاده از تیپ مناسب بدون وسع زیاد سوهان کشی صحیح سایدوال ها و ایجاد صحیح upper arch و lower arch  و اجرای صحیح c-curve باعث می شود که کاشتی بی نقص داشته باشید .

معمولا دو نوع کاشت داریم

در نوع اول ابتدای لبه ازاد به موازات ایپکس است که در این نوع کاشت ایپکس و لبه ازاد در یک راستا قرار دارد که کاملا موازات سایدوال ها هستند .

در نوع دوم ابتدای لبه ازاد موازات کوتیکول است که تغییری در ضخامت لبه ازاد نخواهد داشت . اشتباه بسیاری از تکنسین های ناخن در این است که در کاشت هایی که ابتدای لبه ی ازاد به موازات ایپکس است باید بار زیادی روی لبه ی ازاد بگذارند . همین امر باعث شکستگی ناخن و ضخیم شدن بیش از اندازه لبه ازاد می شود .

کلام اخر :

در مورد ضخامت ناخن به این نکته توجه داشته باشید که ضخامت لبه ازاد باید کم باشد و به اندازه ضخامت یک کارت اعتباری باشد .

 

اینستاگرام ما را دنبال کنید!

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *