قیمت و مشخصات کرم ناخن نئودرم (5 مدل )

کرم تقویت کننده ناخن نئودرم سری Renewal مدل Intense حجم ۱۵ میلی لیتر

کرم تقویت کننده ناخن نئودرم سری Renewal مدل Intense حجم ۱۵ میلی لیتر main 1 1

کرم ناخن رینوال اینتنس نئودرم محصولی جهت حفظ سلامتی و استحکام ناخن های آسیب دیده است.

مواد موثره طبیعی موجود در کرم موجب نرمی و براقیت ناخن ها شده و با رطوبت رسانی مناسب از شکنندگی آن ها جلوگیری می کنند.

همچنین ویتامین ها و سایر مواد موجود در این محصول می توانند موجب نرمی و شادابی پوست اطراف ناخن ها ( کوتیکول ) شده و از پوسته پوسته شدن آن ها جلوگیری کنند.

کراتین هیدرولیز شده ،از مواد موثر در این محصول است که غنی از اسید آمینه سیستین ( یکی از اسید آمینه های ضروری در ساختمان پوست و ناخن ) می باشد.

وجود کراتین هیدرولیز شده در محصول ضمن ایجاد یک لایه رطوبت رسان بر روی ناخن ها موجب بهبود در استحکام آن ها می شود.

روغن جوجوبا موجود در کرم با ایجاد یک لایه محافظ بر روی ناخن ها از خشک شدن آن ها جلوگیری کرده و موجب نرمی و براقیت کوتیکول و ناخن می شود.

این روغن حاوی مواد مغذی پوست بوده و از ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن پوست اطراف ناخن ها جلوگیری می کند.

لاکتیک اسید از دیگر مواد استفاده شده در این محصول می باشد که با لایه برداری سطحی از ناخن ها ظاهری شفاف و یک دست را در آن ها ایجاد می کند.

ویتامین A و E علاوه بر ایجاد نرمی و لطافت ناخن و پوست اطراف ، به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی از اثرات مخرب رادیکال های آزاد بر روی نواحی مذکور جلوگیری می کنند.

 

برای سفارش این محصول اینجا کلیک کنید 

 

بیشتر بدانید : دلیل پوسته شدن ناخن و پوست اطراف ان چیست ؟

کرم تقویت کننده ناخن های کیس مدل Nailactan حجم 30 میلی لیتر

کرم تقویت کننده ناخن های کیس مدل Nailactan حجم 30 میلی لیتر main 1 2

یکی از شایع ترین بیماری های ناخن خشکی وشکستی وهمچنین ریش ریش شدن کناره ناخن می باشد که عوامل اصلی آن می تواند تماس زیاد با آب ,موادشیمیایی وشوینده،بلندی ناخن، استفاده زیاد از پاک کننده های لاک ناخن مانند استون، بالارفتن سن علی الخصوص درخانمها، بیماری های پوستی مانند خشکی پوست مانند قارچ و اگزما، کم خونی ناشی از فقر آهن و کمبود روی،کمبود ویتامین های A,B,C,D و مخصوصا ویتامین E و شاید مهمترین دلیل آن انجام کارهای زیبایی روی ناخن باشد .

مثل مانیکور و کاشت ناخن و استفاده از ناخن مصنوعی. دلایل گفته شده از عوامل اصلی بیماری ها و عدم زیبایی طبیعی ناخن ها می باشند.

حال با رعایت عوامل بالا و استفاده همزمان از HI KISS به صورت روزانه و مرتب زیبایی را دوباره به ناخن های تان برمی گردانید.

کرم تقویت کننده های کیس دارای ترکیبات گیاهی مانند روغن زیتون و نارگیل و آواکادوو و هسته انگور و ریزمغذی های ویتامین های لازم و امگا3 و امگا6 می باشد.

 

برای سفارش این محصول اینجا کلیک کنید 

کرم ترمیم کننده ناخن تراست مدل جوجوبا حجم ۱۵ میلی لیتر

کرم ترمیم کننده ناخن تراست مدل جوجوبا حجم ۱۵ میلی لیتر main 1 2
  • حجم : 15 میلی لیتر
  • نوع ویتامین : ویتامین A , ویتامین C , ویتامین E , ویتامین B5
  • کشور مبدا : برند ایران
  • ابتدا ناخن را به طور کامل تمیز کرده و روزی دو بار بر روی ناخن بمابید.
  • می توانید پس از بهبود جهت استحکام ناخن هفته ای دوبار از این محصول استفاده کنید.
  • شماره مجوز  48/1144
  • صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

محلول محرک رشد ناخن هیدرودرم حجم 8 میلی لیتر

محلول محرک رشد ناخن هیدرودرم حجم 8 میلی لیتر main 1 1

 

ناخن‌ها بر اثر مجاورت با مواد شوینده، هوای سرد و عوامل دیگر سطح صاف خود را از دست می‌دهند که به محض پیش آمدن این مشکل درصدد رفع آن بر می‌آییم اما کمتر به رشد ناخن توجه نشان می‌دهیم و تنها زمانی‌که ناخن رشد لازم را نکرده  بیشتر به‌چشم می‌آید و به‌دنبال راهی برای نمایش بهتر آن هستیم.
برای رشد هرچه بهتر و سریع‌تر ناخن‌ها، شرکت هیدرودرم (Hydroderm) که در زمینه‌ی محصولات بهداشتی بسیار موفق عمل کرده محلول محرک رشد ناخن را تولید کرده است که علاوه بر تقویت ریشه‌ی ناخن برای رشدی سریع، همراه با ویتامین های A و E نیز هست.
این محلول 8 میلی لیتری حاوی کمپلکس تقویت کننده و محرک رشد متیونین، روغن جوانه گندم، روغن بادام شیرین و دسیل الیوات که به رشد سریع ناخن کمک می کند .

روغن تقویت کننده ناخن هیدرودرم حجم 8 میلی لیتر

روغن تقویت کننده ناخن هیدرودرم حجم 8 میلی لیتر main 1 1

 روغن تقویت کننده ناخن هیدرودرم «Hydroderm» با توجه به نیاز افراد در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داده که کاملا طبیعی تولید شده و اثر نرم کننده‌گی و مرطوب کننده‌گی در سطح ناخن را حفظ می‌کند.
لابراتور پارس حیان محصولات خود را با برند هیدرودرم به بازار معرفی کرده است که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در سطح خاورمیانه بوده و با برندهای هم رده خود رقابت چشمگیری دارد.
این محصول حاوی کمپلکس تقویت کننده و مرطوب کننده روغن های بادام شیرین، گل گاوزبان، جوجوبا و دانه انگور و ویتامین‌های E و A را بوده که اثرات مفیدی را روی ناخن اعمال می‌کند.
وجود این روغن‌ها برای ناخن مفید است وباعث می‌شود ناخن‌هایی زیبا را در معرض دید همگان قرار داد. روغن بادام شیرین علاوه بر تقویت کنندگی از ترک خوردن و شکستن ناخن جلوگیری کرده و روغن دانه انگور با خواص آنتی اکسیدان مانع پیری زود رس ناخن و پوست می‌شود.
شاید خیلی از ما با بیماری قارچی روبرو شده باشیم اما این محصول با وجود روغن جوجوبا از وجود قارچ‌ها جلوگیری می‌کند.
وجود مؤثر روغن گل گاو زبان در سرعت بازسازی سلول‎‌های جدید کمک کرده و همچنین روغن بابونه نیز به نرم کردن پوست اطراف ناخن کمک می‌کند.
وجود ویتامین‌های موجود در این محصول از التهاب‌های پوستی جلوگیری کرده و پوست شما را در برابر اشعه‌ی ماورای بنفش حفظ می‌کند. این محصول با عنوان تقویت‌کننده ناخن با حجم 8 میلی‌متر برای افرادی که ناخن‌هایشان به مراقبت احتیاج دارد مناسب است.

 

برای سفارش این محصول اینجا کلیک کنید 

کرم دست و ناخن نئودرم مدل Olive Dex حجم 50 میلی لیتر

کرم دست و ناخن نئودرم مدل Olive Dex حجم 50 میلی لیتر main 1 1

 برند نئودرم برای کمک به نگهداری از طراوت پوست دست، کرم مرطوب کننده‌ی «Olive Dex» را در تیوپی به حجم 50میلی لیتر عرضه کرده است.

این کرم حاوی روغن زیتون است که در نرمی، شادابی و لطافت پوست بسیار موثر است. وجود انواع ویتامین در ترکیبات آن به بازسازی پوست  و ترمیم ناخن و پوست اطراف آن بسیار کمک می‌کند. خواص روغن زیتون موجود در آن با پیری زودرس پوست مقابله می‌کند.

پارابن‌ها نگهدارنده‌های شیمیایی هستند که باعث ایجاد حساسیت پوستی بخصوص در افرادی با پوست حساس می‌شوند.

در این کرم عدم وجود پارابن را می‌توان از امتیارات آن به حساب آورد.

استفاده از این کرم به صورت روزانه می‌تواند به سلامت و زیبایی دستتان کمک کند.

 

برای سفارش این محصول اینجا کلیک کنید 

 

اینستاگرام ما را دنبال کنید!

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *