روشی ساده برای تشخیص ناخن های ژلکس اصلی

در مطالب قبل به معرفی و کاشت ناخن های ژلکس پرداختیم و در این مطلب نازناخن قصد دارد که روش  تشخیص ژلکس اصلی و فیک را بازگو کنیم تا برای خرید و استفاده از ژلکس  اگاهی و اطمینان کافی داشته باشید . با ما همراه باشید .

بیشتر بدانید : با این روش عکس های حرفه ای و با کیفیت بگیرید .

روش تشخیص ژلکس اصل

معرفی ژلکس :

ژلکس نام تجاری ناخن هایی از جنس ژل هستند که توسط کمپانی اپقس ارائه شدند و کار را برای تکنسین های ناخن بسیار ساده و راحت کرده است . در این نوع کاشت فقط با گذاشتن لایه ی نازک بیلدر ژل روی ناخن و چسباندن این ناخن ها روی ناخن کاشت انجام می شود . ( اموزش کامل کاشت ژلکس را اینجا ببینید )

روش تشخیص ژلکس فیک و اصل :

در این تست ما از ناخن های مصنوعی قالب کاشت و ژلکس ( ژل تیپ ) استفاده می کنیم . به مدت 3 دقیق ناخن ها را درون استون قرار می دهیم . و بعد از اتمام 3 دقیقه ناخن ها را از درون استون بیرون می اوریم . در این زمان مشاهده می کنیم که ناخن مصنوعی در ترکیب با استون بسیار ضعیف هستند . و کاملا تخریب می شوند .

و اما قالب کاشت در حلال استون  هیچگونه تخریبی نداشته و این به دلیل است که اغلب قالب های کاشت ناخن از الیاژپلاستیک هستند . که در مقابل مواد شیمیایی از جمله استون مقاوم هستند .

و اما برای تحلیل ژلکس می بینیم که تخریب جدی نداشته و فقط بافت ان نرم تر شده و فقط از کناره ها شروع به تخریب کرده . اگر ژلکس را به مدت 10 الی 15 دقیق درون استون قرار بدهیم باعث حل شدن ان می شود و این امر به دلیل وجود acrylate oiigomer ها هستند .

با این روش ساده می توانید ژلکس فیک از اصل را به ارحتی تشخیص دهید . و به اشتباه از ناخن مصنوعی یا قالب های کاشت استفاده نکنید .

 

 

اینستاگرام ما را دنبال کنید!

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *