اموزش حرفه ای کاشت گوتیک

گوتیک به چه معناست :

گوتیک یک نوع سبک معماری است که اواخر قرن دوازده و قرن شانزده در اروپا رواج داشته است . در این نوع سبک ساختمانهایی با پنجره های بزرگ و رنگی و تاق های  نوک تیز ساخته می شدند . به همین دلیل به این نوع کاشت ها کاشت گوتیک گفته می شود .

بیشتر بخوانید : با این لنز ها عکسهای با کیفیت و حرفه ای بگیرید .

مراحل کاشت گوتیک :
  1. طبق روال همیشه مانیکور را انجام می دهیم و دهیدراتور , پرایمر و بیس را روی ناخن می زنیم .
  2. برای این نوع کاشت باید حتما از فرمر استفاده کرد . فرمر را روی ناخن نصب می کنیم . دو سر فرمر  باید به هم بچسبند تا لبه ازاد کاشتمون نوک تیز شود . ( خرید فرمر ناخن )
  3. به اندازه دلخواه برای بلند کردن قد ناخن با استفاده از بیلدرزل کلیر از ریشه تا فرمر را کاور می کنیم . دقت کنید به دلیل اینکه کاشت گوتیک است باید کناره های لبه ازاد ناخن حتما حالت مثلثی و تیز داشته باشد . با استفاده از قلم این حالت مثلثی را روی فرمر ایجاد می کنیم .
  4. به مدت 10 ثانیه ناخن را درون دستگاه قرار می دهیم . با استفاده از پینچر قسمت سایدوال ها را پینچ کرده به مدت یک دقیقه درون دستگاه خشک می کنیم .
  5. بعد از خشک شدن پایه کاشت از بیلدر ژل هلویی برای صدف سازی استفاده می کنیم . درون دستگاه به مدت یک دقیقه خشک می کنیم .
  6. برای ساخت صحیح صدف قسمت اسمایل لاف یا خط  خنده صدف باید ضخامت داشته باشد و ایپکس به ریشه نزدیک باشد . به همین خاطر یک دسته دیگر از بیلدر ژل را استفاده می کنیم تا ضخامت خط لبخند بیشتر باشد .
  7. بعد از زدن دسته دوم بیلدر ژل درون دستگاه به مدت 60 ثانیه خشک می کنیم .
  8. خط خنده صدف را با استفاده از سوهان دستی حالت می دهیم . و روی سطح ناخن را سوهان کشی می کنیم .
  9. فرمر را از ناخن جدا می کنیم . و بر روی قست لبه ازاد کارمون با بیلدرژل های رنگی کاور می کنیم .این کار کاملا سلیقه ای است که می توانید از لاک ژل و دیزاین های رنگی بر روی این قسمت استفاده کنید .
  10. ناخن را درون دستگاه خشک می کنیم . سپس روی لبه ازاد را با بیلدرژل کلیر کاور می کنیم . نوچی کار را گرفته و بعد با استفاده از سوهان دستی سطح کاشت را سوهان کشی می کنیم . و در پایان با استفاده از تاپ شاین روی کار را کاور می کنیم .( خرید تاپ شاین nbi)

نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه بیان کنید .

اینستاگرام ما را دنبال کنید!

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *