تکنیک کاشت اکستنشن با پلی ژل

تکنیک کاشت اکستنشن با پلی ژل

پلی ژل ها از دسته هارد ژل ها هستند . شما برای بلند کردن قد ناخن با فرمر , تیپ یا اکستنشن براحتی می توانید از هارد ژل ها استفاده کنید . قابلیت مهمی که هارد ژل ها دارند این است که براحتی و بدون اسیب رسیدن به بافتشون می توان سوهان کشی کرد . نازناخن در ادامه مطلب تکنیک اکستنشن با پلی ژل را به شما اموزش می دهد با ما همراه باشید .

توجه : ابزار مهم و مورد نیاز برای پدیکور ( کلیک کنید )

بیشتر بخوانید : اموزش دیزاین شفق قطبی (کلیک کنید ) 

تکنیک اکستنشن با پلی ژل :

  1. بعد از انجام مانیکور و مات کردن صدف ناخن از دهیدراتور ( ضد قارچ ) برای گرفتن رطوبت اضافی صدف ناخن استفاده می کنیم . پس از خشک شدن دهیدراتور از پرایمر ژل استفاده می کنیم .
  2. بعد از خارج شدن بخار حلال پرایمر از بیس ژل استفاده می کنیم . البته در برخی موارد که پلی ژل دارای بیس ژل باشد نیازی به زدن بیس ندارید . مورد بعدی که برای زدن بیس باید به ان توجه داشته باشید این است که یک لایه خیلی نازک روی ناخن بزنید .
  3. قالب اندازه ناخن را انتخاب می کنیم . قالب انتخابی باید نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک باشد . باید حالت انعطاف پذیری داشته باشد و کاملا استاندارد باشد . در غیر این صورت کاشت شما شکننده خواهد بود .
  4. به اندازه ای که می خواهیم اکسنتشن را انجام دهیم با کاردک مخصوص پلی ژل را روی قالب می گذاریم و به وسیله قلمی که اغشته به کلینزر است ان را پرس می کنیم . بعد از پرس کردن مواد قالب را با فاصله از ریشه و زاویه حدود 10 درجه روی ناخن قرار می دهیم و به سمت ریشه به ارامی هل می دهیم . این کار مانع بیرون زدن مواد از سمت ریشه و باعث فیکس شدن مواد می شود .
  5. بعدا از گذاشتن قالب روی ناخن با قلم کناره های کار را تمیز کنید . دقت کنید اگر می خواهید قد ناخن بلند باشد حتما از پایه نگهدارنده کاشت قالب استفاده کنید .
  6. ناخن را به مدت 90 ثانیه در دستگاه led خشک می کنیم . پس از خشک شدن قالب را به ارامی از روی ناخن جدا می کنیم . معمولا هنگام کار با قالب موادی که بین قالب و سطح سایدوال ها قرار می گیرند باعث به وجو امدن دیواره های کوچک می شوند که بوسیله سوهان می توانید این دیواره ها را از بین ببرید .
  7.  روی ناخن را سوهان دستی می زنیم . و اگر به دور گیری نیاز داشت دور گیری می کنیم . و پشت کار را تمیز می کنیم .
  8. بافر می زنیم تا رد سوهان دستی ر از روی ناخن پاک کنیم .
  9. در پایان تاپ شاین زده و به مدت 30 ثانیه درون دستگاه خشک می کنیم .

اینستاگرام ما را دنبال کنید!

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *